گروه آموزشی الکترونیک و کامپیوتر

گروه آموزشی الکترونیک و کامپیوتر

برق الکترونیک ، مخابرات ، قدرت ، کنترل ، کامپیوتر
گروه آموزشی الکترونیک و کامپیوتر

گروه آموزشی الکترونیک و کامپیوتر

برق الکترونیک ، مخابرات ، قدرت ، کنترل ، کامپیوتر

کتاب آموزش VHDL (فارسی)




تصنیف ادامه مطلب با حال این روزهای ما می خواند


 * کتاب آموزش VHDL (فارسی)

 (تعداد صفحات : 472 صفحه | مترجم : فرزان گیتی | حجم : 35 MB | ناشر : دیباگران تهران | چاپ اول : 1383)

 فصل اول : مقدمه و نگاه کلی    فصل دوم : مقدمه ای بر VHDL    فصل سوم : VHDL همزمان    فصل چهارم : VHDL متوالی    فصل پنجم : کتابخانه ، بسته و زیربرنامه    فصل ششم : VHDL ساختاری    فصل هفتم : RAM و ROM    فصل هشتم : محیط آزمایش    فصل نهم : ماشین های حالت    فصل دهم : سنتز در سطح RT    فصل یازدهم : آشنایی با روش های طراحی   فصل دوازدهم : آشنایی با روش های آزمایش   فصل سیزدهم : نمونه سازی اولیه با سرعت بالا   فصل چهاردهم : خطاهای متداول در VHDL و چگونگی اجتناب از آنها   فصل پانزدهم : مثالهایی از طراحی و نکات راهنما   فصل شانزدهم : ابزارهای تولید   فصل هفدهم : سنتز رفتاری



VHDL این امکان را فراهم ساخته است که مراحل مختلف یک برنامه به طور هم زمان و موازی در کنار اجرای مرحله به مرحله آن انجام گیرد . سادگی کار و کوتاه بودن مدت طراحی با VHDL از جمله ویژگی هایی است که باعث رواج بیشتر این زبان توصیف سخت افزاری به جای طراحی های شماتیکی متداول گردیده است .
در جهان پیشرفته امروز به VHDL به عنوان یک پدیده جدید در طراحی پروژه های الکترونیکی نگاه می شود . استفاده از این زبان در کشور ما سابقه طولانی ندارد و کناب حاضر یکی از جامع ترین کتابهای موجود به زبان فارسی است.
 

ادامه مطلب ...